Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2022 14:26 - Докога
Автор: ivanovarosita Категория: Тя и той   
Прочетен: 7671 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 16.11.2022 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Докато седя и чакам  на пейката , клатейки само десният си крак  нервно се питам дали това , което съм започнала да градя като ,,кариера " си заслужава да продължавам или отново да избягам , защото в това съм най-добра . Но до кога ? Всяка вечер в главата ми минават хиляди мисли къде сбърках , защо не мога да си намеря място от години , какво ми липсва , защо все оставям депресията и дерзанията ми да бъдат на първо място в моето съзнание вместо да мисля позитивно над нещата . С този моят негативизъм не стигам до никъде , но аз реално не зная къде искам да отида . Да си сам без приятели до себе си , без семейство , без любов е може би най-големият ад през който не успявам да мина . Смятах себе си за личност , която е със силен характер тъй като никога не падам долу , не съм оставала без пари , без покрив , защото и този вариант го има и въпреки всичко пак съм недоволна . Всеки нормален здраво мислещ човек има цели , които да  следва , уви аз не съм една от тях , защото нямам такава. Вървя по течението без да се замислям за  последствията от своите избори . Няма да забравя една моя близка приятелка , която за съжаление е много далеч от мен ме беше попитала : след като осъзнаваш всичко това защо не си създадеш цел ? А аз й отговорих така : защото търся нещо конкретно , което не съществува . Тя се учуди и пак ме попита : какво е то ? Тогава уверено й казах : любовта , това е което търся , това е което искам . Нищо друго , само това . Засмя ми се успокои ме , че когато спра да я търся тя сама щяла да дойде , ами то хубаво ама от две години я чакам . Обясних й че имам нужда само от това и то бързо иначе няма да спра да бягам безцелно . ,,Изчакай още малко " - и ми се усмихна . 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - ...''малката''...дали, хабер си немаш,къде те сърби..или, да позная..:)
02.11.2022 17:42


Смятах себе си за личност , която е със силен характер тъй като никога не падам долу , не съм оставала без пари , без покрив , защото и този вариант го има и въпреки всичко пак съм недоволна . Всеки нормален здраво мислещ човек има цели , които да следва , уви аз не съм една от тях , защото нямам такава. Вървя по течението без да се замислям за последствията от своите избори
цитирай
2. barin - Здравей, Росита. Освен да те пос...
04.11.2022 09:44
Здравей, Росита. Освен да те посъветвам да опиташ на няколко места за кариера и да следваш мечтите си. Трябва и да се степенуват и подредят желанията. Дори може да се откажеш от нещо в името на друго, за да го постигнеш.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivanovarosita
Категория: Тя и той
Прочетен: 43589
Постинги: 33
Коментари: 35
Гласове: 82
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930